taaaah

imorogn har vi fan spanska prov jag har inte pluggat nånting, jag har inte ens bäckerna hemma, och jag vet inte vad man ska kunna heller, men jag rokar itne bry mig för jag haar min spanska lärare och jag ska få så dåligt så att jag måste få byta till engelska, men jäcla ib säger att jag inte får det =/ jag hatar henne så jävla mycket, hon stinker och är knöglig =p hahaha. Idag hade vi två timmars hål, det var skönt, vi fick tillbaka svenska proven, jag fick, MVG- eller VG+, är ganska nöjd :) vi slutade halv fyra idag, ganska sent, men ändå rätt skönt att sluta så sent ;P haha, vi hade luciaträning, men inte för att det var så mycket lucia stämming, menmen. Årets val av Lucia komemr bli svårt, jag vet inte alls vem jag ska rösta på, efterosm jag har så passa månag kompisar som är 91: or. =/ Men på sjärngossarna har jag redan tänkt ut :D thih ^^,
Aja, efter skolan så gick jag hem, sattlite vi datan, och kollade läget på the voice, sen åkte jag, elin & pappa till skavsta, för vi skulle ju hämta mamma, vi var tidiga som vanligt, haha asså vi ska alltid vara ute i så god tid, så vi satt väl och väntade typ en halvtimme, men vi tog jucie och papap tog kaffe så länge. Sen kom mamma, trevligt att träffa henne igen, vi åkte till donken i nyköping, mumsigt, jag gilalr ju itne kött, men jag gilalr kyckling så kyckling tog jag ;D Sen åkte vi hem, och så fick jag en ralph lauren parfym och ett diadem med döskallar på :D det är den blåa ralph, asså inte hel blåa, utan den som har en blå rand :D den lukar hur gott som helst tycker jag.

men nu ska jag typ sova, sova och tänka lite på spanska provet. hahaha!

I need love <3

/ julia


Kommentarer
Postat av: Julia

jag har stavat as mycket fel, men skit samma! haha!

2006-10-04 @ 21:09:49
URL: http://juliatennorth.blogg.se/
Postat av: Estelle

Då är vi två som hatar skolan just nu!

2006-10-04 @ 21:56:46
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: Lising

Ja det luktade skit gott

2006-10-05 @ 18:44:10
Postat av: Lising

jag var tvungen att prova en grej

2006-10-05 @ 19:15:14
URL: http://Itisallmadeofsteel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0