tv

fan vad jag bloggar idag, jag har ju inte så mycket annat att göra så! ;P Det är så himmlans kul! ;D

Nu sitter jag här med min glasögon som var väldigt länge sen jag hade på mig, det känns skönt att ha dom!

Jag saknar mamma, tycker så synd om henne hon är jätte sjuk =( <333

Kollade precis på prison break, det var jätte bra, men jag har inte följt med så mycket den här säsongen, men jag tror jag fattar typ allt i alla fall, men det jag inte fattar, vem var han som nån hade bundit fast, som låg typ i en tunnel? =P haha!

Paris Hiltons nya låt är tiktigt bra, Nothing In this World, heter den. I like <3

Just nu lyssnar jag på, Laura Pausini - I need Love, det är en rikgt bra låt!

Jag sitter och funtar på vad jag ska sätta på mig för kläder imorgon ;P
Hittar väl nått som vanligt, efter att jag har varit lite irrierad ett tag! hahaha!


nu ska jag sussa!

godnatt

/ julia

Kommentarer
Postat av: cassandra

Har aldrig sett ett avsnitt av prison break, känner mig utstött av samhället. Typ. haha!

2006-10-03 @ 14:48:12
URL: http://cassandrasmode.webblogg.se
Postat av: Julia

Haha! ;D

2006-10-03 @ 15:04:20
URL: http://juliatennorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0