vad trevligt vi har :D

hejsan, jag visste att jag inte skulle kunna hålla mig ifrån datorn. Hahaha, vi har verkligen haft hur kul som helst, det ända som kanske inte var så kul var att Rebecca tappade 100 kr, men det löste sig i alla fall ;) Nu spelar Rebecca och Felicia biljard, medans jag står här, msn funkar inte, eller det finns inget msn =/ tråkigt.. snart ska jag nog spela biljard, jag förlorde över felle och rebecca jag är inte bra på biljard asså! hahahaha, jag skriver mer imorgon när jag kommer hem och berättar lite mer om vad vi har gjort idag, snart ska vi nog bada! Aja... men vi hörs imorgon.. =)

FELICIA & REBECCA (L)(L) <3


/ julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

FAN VA KUL VI HAR HAFT,!!!!

2006-10-15 @ 11:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0