2 April.

ojdå.. var en vecka sen jag skrev..lite mer! Det skulle inte bli så men jag har verkligen inte orkat. Har gjort så mycket annat och så...

Ska berätta lite om dagarna.

På lördagen förra veckan var vi hemma hos Niclas. Det var skit kul, dom grattade mig eftersom klockan blev över tolv. En mycket bra start på min 15-årsdag. Jag kom hem vid ett halv två.. Sov. Sen kom mamma, pappa, Elin & Molly och sjöng för mig. Jag fick min älskade snyggaste och bästa mobil! :D wooohooo. Sen fick jag, två väskor, en parfym, en plånbok, ett par skor, pressentkort på H&M, två klänningar, en kofta, bruna linser & pengar. Jag tror det var allt. Fast jag har säkert glömmt nåt. Aja. Sen åt vi frulle tillsammans. Och vi klockan två kom mina vänner och sjöng för mig och åt tårta. Vi hade kul. Sen vid klockan halv fem kom, farmor, farfar, Jenny, Stefan & Nino. Vi åt och åt tårta igen. ;D När dom hade åkt hem så kom Cornelia vid åtta eftersom hon inte kunde komma på dagen. Trevlig födelsedag, fast ändå inte som jag hade tänkt mig.. Det var min dag det! :D

Måndagen efter så fyllde min mor år! Grattis Grattis i efterskott! :D Vi gick ut och åt och så på kvällen! Det var jätte trevligt! :D

Den här veckan har varit väldigt rolig tycker jag.. skolan är så underbart rolig. Förutom NO proven såklart, eller prov över huvud taget. Aja.. Har inte hänt nåt spec.. Fyfan vad skönt väder det är. Helt sjuk! :D Vår på högsta grad är det verkligen. Jag älskar VÅREN! Nu är det påsklov, faaaaaaaaaaan vad skönt.. Tråkigt att vi är udda och har vecka 14 när alla andra har vecka 15.. Sånt är livet!

Helgen har varit rolig:
Fredag: Jag, Rebecca & Camilla åt middag hemma hos Julia eftersom hon var själv hemma. Efter middagen satt vi och spelade kort, dansade lite och hade skit  mysigt. Sen kom Felicia och Isa. Dom hade med sig vattenpipa så vi rökte lite vattenpipa. Sen hände det lite saker och vi alla skulle gå hem till Anna Johans syrra, det var ingen hemma där. Det var inte direkt så kul, satt och rökte vattenpipa med Jocke och Dennis medans alla andra typ bråkade. thihi.. Felicia och Isa var tvunga gå hem innan vi gick till Johan.. Och vi typ halv tio drog Julia & Camilla. Sen vid tio gick jag och Rebecca hem. Jag sov hos henne.

Lördag: Jag och Rebecca vaknade tidigt. År frulle i typ en och en halv timme. Snackade med Rebeccas mamma om turkiet. Asså fyfan vad jag längtar.  ÅÅÅÅHHH. Turkey liksom.... 107 dagar. Asså när vi började räkna var det 205 dagar. Det har snart gått 100 dagar. Fyfan vad tiden går!! Och jag tycker det har gått så jävla fort. Så jag tror dom här 107 dagarna kommer gå lika fort som dom andra. Jag gick hem vi halv två kanske. Städade mitt rum och lyssnade på Aqua. Jag och Rebecca hade börjat gilla Aqua igen. Fyfan, dom är ruggit bra! :D Sen hoppade jag in i duchsen. Fixade mig. Sen kom Anki och hämtade oss. Vi skulle på middag hos familjen Karlung. Det är alltid så kul där. Elin kunde inte följa med eftersom hon hade feber. Aja.. Där åt vi middag, pratade, och sjöng singstar. Vi skulle även fira, mig, mamma & Sandra. Jag fyller den 25:e, mamma den 26:e & Sandra den 27:e. haha, lite roligt. Sandra fyllde 14 år. Grattis lilla fjortis! :D Det var ruggit kul. Taxin kom och hämtade oss vid tolv tror jag.

Söndag: Vaknade & åt frulle. Duschade och gick till Rebecca. Vi gjorde inte så mycket. Felicia var också där eftersom hon hade sovit där. Efter ett tag cyklade vi hem till Felicia. Hon duchade och så. Sen så cyklade vi hem till Rebecca igen. Vi skulle titta på SSK-BJÖRKLÖVEN. FYFFFFFAAAAN. Elitserien eller inte för ssk??? WOHOHOHOHOHO. ELITSERIEN SÅKLART. fyfan vad glada jag och Rebecca blev, vi stod och skrev och hoppade. lol på oss. Grattis! FAN vad jag har saknat alla underbart roliga ssk matcher. Hoppas dom klarar elitserien! :D Sen så skulle Rebecca titta på OC, jag skippade det för Elin skulle spela in det. Så jag och Felicia gick ut till Joakim, Dennis, Johan & Joel. Rökte lite pipa och hade kuuuul. Sen kom Rebecca. Vi gick typ hem direkt. Alla gick hem till sig. Jag snckade lite med Elin & Michel. Sen tittade jag på OC som var bäst och sen sommnade jag.

Idag ska jag till Stockholm med Lisa och Felicia. Sedan sova hos Lisa! Måste kila.

långt inlägg, jag vet ;) ORKA LÄSA!!!

/ Julia

Kommentarer
Postat av: cornelia

jag orkade !!!!!!!!!!!!!!

2007-04-02 @ 10:15:36
URL: http://www.corneliai.blogg.se
Postat av: rebecca

SSK SSK !! HAHAH

2007-04-02 @ 12:29:19
URL: http://rebeccaf.blogg.se
Postat av: Lising

jag med!

2007-04-03 @ 21:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0