28 April.

Jag saknar min älskde blogg som bara väntar på att jag ska börja uppdatera igen! Nu är det dax..

Har hänt mycket på alla dagar som gått. Det viktigaste är väl att jag och Lisa har börjat ta mopedkörkort. Jag längtar tills det är klart. Den 14 Maj ska vi på "uppkörning" sen efter det ska jag göra slutprovet och sen får jag börja köra. Skönt!

Det är väl inte så mycket annat som har hänt. Jag har klippt mig och färgat håret också.. ;) thihi.

Jaja..

Idag har jag varit i Stockholm med Elin. Jag hittade en klänning som jag ska ha när jag konfimerar mig. Sen ett halsband. Den 20 Maj ska jag konfimeras. Det är int värsta grejen för mig, inte lika stort som det verkar vara för resten av gänget.. Det ska ändå bli kul. Nästa helg ska jag på konfaläger. Jag hoppas det blir roligare än det anda! :) Men det lär det ju bli eftersom det är alla grupper som åker nu!

Gud vilket underbart väder det har varit i några dagar nu. Men usch vad kallt det är idag :O

Senare på kvällen ska jag vara med Lisa. Vi ska nog åka moppe. Lisa måste ju öva sig. För övrigt har Lisa hur snygg moppe som helst. Vill ha, vill ha! Jag är avendsjuk. Fyfan vad jag garvade fösta gången Lisa åkte moppe, det roligaste jag sett! :D kisskiss.. Lisa du kanske fattar! ;)

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva..


ni kan få njuta av världens sötaste hund:
image224

Valborg snart cokså. Skööönt att vara ledig lite längre. Hmm.. undra vad som händer på valborg?

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Lising

Jag åkte faktiskt moppe igår. Då gick det hur bra som helst! Så det så! Haha! :D

2007-04-28 @ 18:23:19
Postat av: Rebecca

ääääntligeen!;D

2007-04-28 @ 22:01:31
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0