3 April.

Jag och Lisa vaknade tidigt och tittade på Ronny & Ragge. haha, sen åt vi frulle, min goda blåbärs och hallon smoothie.. Sen ringde vi Sara och frågade ifall hon ville åka med oss till stan och leta prao plats.fyfan, vi gick verkligen överallt men ingen ville ta imot oss. Vart ska man praoa? :O Alla är ju så tröga. Ja blev bara surare och surare. aja, sen köpte vi present till Rebecca också, som fyller år på fredag! :D Sen vid tre kom mamma och hämtade mig. Eller Elin & farmor var också med i bilen,  vi skulle till ikea. Farmor och farfar ska flytta i maj så dom måste köpa massa nya saker. Jag hittade även "sängkläder" eller vad man säger och ett par tofflor! haha..

När jag kom hem så cyklade jag dirket till Rebecca. Där var Julia också. Efter ett litet tag gick vi hem till Julia. Sen kom Felicia dirket typ. Vi gjorde inte så mycket. Satta och åt popcorn. Sen cyklade vi till centrum och Rebecca och Felicia köpte godis medans jag köpte en Blue Keld. Mums! :D Sen cyklade vi till fotbollsplanen och träffade Jocke och Filip. Nu har precis jag, Rebecca, Felicia & Julia gått hem till Rebecca. Dom sitter och pratar i Rebeccas rum och jag ska gå och göra dom sällskap nu. Jaså, nu ropade Felicia och sa att Anders och Dennis skulle komma. Får se vad vi hittar på! =)

godkväll

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Lisa P

mamma ringde till torekällberget. men dom tog också bara emot 1 jävel (på det cafét)! men dom sa att det kunde finnas på andra ställen på torekällberget. som på t.ex värdshuset! Vi kan ju praoa på hotell annars kanske!

2007-04-03 @ 22:43:18
Postat av: Julia

jaha okej. Men om det går för mig och Sara på badhuset så kanske du kan vara där? Om du verkligen inte ville vara på badhuset? Hotell är ju annars kul i och för sig..

2007-04-04 @ 12:35:22
URL: http://juliatennorth.blogg.se
Postat av: Lising

Men ni får ringa till badhuset så får vi se.

2007-04-04 @ 13:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0