4 April.

Faaaaan, jag fattar inte varför jag vaknar så tidigt? Halv åtta liksom, hallå... jag har fan lov. Jag vet inte varför det blir så, det bara är så helt enkelt. Jag ska inte få sova. Fast idag väcktes jag faktiskt av Elins hostatack, hon är sjuk. Tråkigt att hon är hemma när jag har lov. Haha, jag är lite dum. Men hon är lite jobbigt, hon gnällde på mig att jag inte kunde steka pannkakor. :O Och allt annat jag gör. Jobbigt!

Jag och mamma åkte och handlade vid 10. Köpte en bonaqua som ska drickas senare ikväll så jag kan frästa Rebecca, hon ska sova hos mig. Felicia ska också vara med oss men hon jobbar nu så hon kommer väl sen.

Alla som inte är vana att se mig i bruna ögon säger att jag ser ut som en docka. Jag vill inte se ut som en docka, dom är ju as läskiga. Jag har blåa ögon egentligen och jag hatar verkligen min färg. Det är skönt att ha bruna ögon, när dom här linserna "går ut" ska jag köpa klarblåa tror jag. 

Nu ska jag dra till Rebecca.

105 dagar till Turkiet. 100 dagar sen vi började räcka. Tiden går så fort! 

 image201
Snygga Eva Longoria. När jag ser henne tänker jag på Desperate Housewives. Fyfan vilket bra avsnitt det var igår, jag tror aldrig jag har gråtit någon gång när jag har tittat på det, men igår då sprutade tårarna. Den serien är lite sjuk, eller lite...

caio..

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

105 dagar kvar och jag lääängtaar!!!

2007-04-04 @ 13:33:09
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0