8 April.

hejsan hallå!

Tjejmiddagen var väl rolig. Inte så jag hade tänkt mig. Det hände en del saker..

Igår kunde jag inte blogga, för jag var helt upptagen med annat. Våran käre lilla kusin Hannah kom. Vi hämtade henne i södertälje. Sen åkte vi och fikade i taxing. Mysigt var det! Jag hittade en parfym också, fan vad nöjd jag är med den! Den kostade egentligen 249 kr men det var typ påskrea så det kostade bara 124,5 kr. Jag tyckte det var jätte billigt för ändå en ganska stor flaska, 60 ml.

summer hill, doftar som en riktig ros!

Sen åkte vi hem. Efter ett tag bestämmde vi att vi skulle hyra film. Så Hannah och Elin tog moppen, första gången Hannah åkte moppe! :D Sen när dom kom tillbaka hade dom hyrt, stay alive & pojkar vill killar kan. Vi letade påskägg och sedan tittade vi på stay alive. Jag tycker att filmen är sådär, tråkig och inte alls läskig. Sen klippte Elin Hannah. Och efter det åt vi mat. Sen efter maten tittade vi på massa bilder. Sen åt vi efterrätt och tittade på Wallander-luftslottet. Sen efter det tittade vi på, dagboken jag sökte dig och fann mitt hjärta. Den filmen är bara för bäst! Jaa. och sen så bäddade vi och tittade på pojkar vill killar kan. DEN SÖG. sen sov vi.

  

Vaknade today. Åt frulle. Sedan tittade på massa bilder. Sendan duchade. Och lockade hår, sminkade oss. Och blablabla. Massa saker. Stäadat lite, ätit lunch. För nästan en timme sen stjussade vi Hannah till tåget. Vi ses snart igen kusin. Kul att han dig här tycker jag, eller tyckte! :D

Idag snart ska vi åkte till farmor & farfar och äta middag. Jenny, Stefan & nino ska också dit. Sen när jag kommer hem ska jag sova hos Rebecca. Skönt att vara ledig imorgon med. Sen på Tisdag börjar det "roliga" igen, skolllllaaaaaaannnnnnnnnnnn! =P

Här kommer lite söta bilder på min älskade lilla hund.


Glad Påsk. Som jag borde ha sagt igår kanske.

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit vad kul vi hade! Jag saknar dig redan min lilla juliskulis! Vi ses snart va? Massa påskpussar från din kusin :)

2007-04-08 @ 17:09:52
Postat av: monika mamma

puss på dig lilla Julia

2007-04-11 @ 18:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0