en ny vecka.

skolan idag var tråkig. Vi slutade halv tre och jag åkte hem med Beatrice.

När jag kom hem satt jag en stund vid datorn sen sov jag två timmar. Jag är så jävla trött, det känns som jag håller på att bli sjuk, förkyld! Nu sitter jag här och fryser för jag är för lat för att stänga fönstret. Hm.. Jag har inte dirket något att skirva, jag är inte på humör. BURR!

Å mitt hjärta slår, jag hör varje slag
Jag vill komma nära dig och jag ska göra det en dag.
Varje gång jag ser dig är det som om allting stannar till,
och jag vet inte varför?
men varje gång jag ser dig känner jag att det enda jag vill,
är att komma dig nära
Det är samma sak, varje gång vi ses.
Någonting hos dig håller mig kvar!

image399
I turkiet när jag, pappa och Elin hade åkt vattenskoter eller vad det heter!

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0