hemma

jaha kul då, hemma från världens bästa land, Turkiet! Jag är kär! Jag älskar turkiet, jag älskar allt folk som finns i turkiet (speciellt alla på Alremu) och åh, allt var perfekt. Vilket sällskap, jag, Rebecca, Elin, mamma, pappa, Anette, Thommy, Ove & Agneta. Så jävla KUL! Synd att mamma, pappa och Elin bara stannade en vecka, men en vecka var väl bättre än inget alls. Aja, tack alla människor för dom bästa två veckorna i mitt liv!!!!

Jag har inte köpt så mycket saker. Lite småsaker hit och dit.. Idag gick planet från Turkiet klockan, 12:40 turkisk tid och vi landade runt halv fyra svensk tid. Allt gick jätte bra.. Jag längtar tillbaka så jävla mycket alltså. Igår var det så jävla sorligt att säga hejdå till alla, saknar allllllaaa, speciellt min bästa och snällaste vän, Diego! Åh, nu blir jag ledsen!!!! TURKIET!!!! (L)

Jag hinner inte mer än att komma innanför dörren innan jag måste packa igen, imorgon klockan halv sju bär det av till Piteå. Lite blandade känslor, hade velat vara hemma några dagar innan... det är som det är!

Nu måste jag packa ner lite skor och sånt.

Hörs om en vecka igen då!

/ Julia

Kommentarer
Postat av: hannah

Åh min lilla varmkorv! Vad kul att du hade det så bra, pappa skvallrade att du är jättebrun nu :)
Saknar dig lilla pepparkakan
/kusin

2007-08-03 @ 20:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0