höstväder

Igår var en mycket, mycket, mycket trevligt kväll hemma hos Julia! Det var verkligen mysigt! Först åt vi, satta och pratade länge och sen gick vi ut ett tag. Men vi var inte ute länge, rebecca och Julia gick en vid halv tolv och jag Camilla och Felicia var ute ungefär till kvart över tolv. Det var skönt att komma hem och lägga sig, trött!
image389image390image391
Idag gick jag först ut och gick när jag vaknade! Jag säger bara, vilket väder! Helt underbart att promenera i. Skulle kunna gått hur länge som helst med mina otroligt sköna nya spring/gåskor! Om inte jag och mamma skulle åka iväg hade jag nog fortfarande varit ute och gått! Men man märker verkligen att det börjar bli höst ute, träden blir fint orange gula och luften blir kyligare och kyligare! När jag kom hem så åkte jag och mamma till någon liten eller ganska stor inredningsaffär. Det var så jäkla mycket snygga saker alltså! Vi hittade ett nytt nyckelskåp till hallen eftersom vi är i full gång med att göra om våran hall. Det blir riktigt fräscht kan jag lova! Efter den affären åkte vi till stan, åt lunch och gick och tittade lite. Var inte på humör för att gå på stan, så jäklans trött! Jag har bara lust att gå och lägga mig och sova länge!
image388
Idag, eller snarare ikväll ska jag och Felicia på fest hos Nicholie, och Rebecca ska nog också dit men hon ska nog gå med Gustaf. Jag är på riktigt party humör även fast jag är så trött. Vi får hoppas att det blir av och att det blir en rolig kväll.

Nu ska jag ta bort mitt nagellack och sedan måla nytt, blått kanske?!

Have a nice day

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0