I miss our long talks

Idag är jag jätte förkyld, känner ingen smak och ingen lukt, mycket jobbigt. Skolan var det jobbigaste jag har gjort på länge, fyfan. Vi hade typ SO hela dagen känndes det som, och jag är inte ens LITE intresserad av SO, inte någonting. ÅÅh. Jag är trött på skolan nu.

Jag har inget att skriva om. Förutom att jag längtar till helgen då jag och min lilla älskling ska till stockholm och mysa! Jag älskar Rebecca! She is my best friend.

Dessutom har jag varit med Corddan idag, det var kul!

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag älskar min Tempan. Hon är min bästa vän och hon är helt enkelt bäst!

2007-08-29 @ 20:32:29
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0