kaos

Igår skulle det som sagt vara fest hos Nicholie. Jag och Joakim gick till centrum tillsammans & sen gick jag till Felicia och vi sminkade oss. Efter det ringde vi Nickan och undrade om det hade kommit några, klockan var kankse nio? Det hade tydligen blivit värsta kaoset och det var så jävla mycket folk så grannarna hade kommit och hotat med att ringa polisen, så alla var påväg därifrån. Vi mötte alla på vägen, och det var rikigt mycket folk. Vi stod ute och snackade lite och alla södertälje bor åkte hem, sen efter ett tag gick vi tillbaka till Nickan. Det var jätte tråkigt, hände ingenting. Efter ett tag kom Rebecca, Gustaf, Emil, Dennis, Joel, Magnus, Tim, och Fredrik. Vi gick hem till Tim och killarna rökte vattenpipa. Vid kvart över tolv åkte jag hem med Dennis. Skönt att sova, är alltid trött nu för tiden!

Idag när jag vaknade gick jag ut och gick, lika fint väder idag! (i alla fall på morgonen). Sen så stekte jag pannkakor till mig och Elin, riktigt mummsigt! :D Jag har inget gjort nåt på hela dagen, skönt. Senare ikväll ska jag och Elin titta på Beck och käka snarre. MUMS!

Imorgon är det plugget igen, känns sådär efter en rolig helg!

Skriver kanske mer senare.

Jag saknar turkiet, värmen. Snälla, ta mig tillbaka?

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

har jag sagt att jag såg dig ute på vägen?

2007-08-27 @ 16:23:07
URL: http://jennyblomgren.blogg.se
Postat av: julia

nej det har du inte, vart? :P

2007-08-27 @ 18:23:12
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0