kräftskiva

oh, jag laddar inför kräftorna ikväll. Det ska bli mycket trevligt, men det känns ändå lite oplanerat, eller ganska mycket oplanerat, jag vet liksom ingenting!? När ska vi äta? ingen aning, men det visar väl sig.. Det ska i alla fall bli gott och mysigt!
   Mums, mums & mums!
skolan idag var okej, inget mer än okej. Jag har kommit på att jag inte orkar, men jag ska se det från den ljusa sidan. måste orka måste orka, det går inte att säga att man inte orkar efter en dag, hur ska det då gå om några veckor? Men det är så jävla skönt att det är helg i alla fall!!! Jag har ingen aning vad som händer men det är skönt att var ledig i alla fall!

hm.. jag ska nog äta lite lax eftersom mamma tjatar att jag ska äta lite innan jag går.
 Jag har inte så mycket mer att leverera, förutom att jag har så jävla mycket skvsår! =/

ha en trevlig kväll, för det ska jag!

So baby I will wait for you
Cause I don't know what else I can do
Don't tell me I ran out of time
If it takes the rest of my life
Baby I will wait for you
If you think I fine it just ain't true
I really need you in my life
No matter what I have to do
I'll wait for you

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

mm, de ska bli så myysigt!(:

2007-08-24 @ 19:11:31
URL: http://rebeccaf.blogg.se
Postat av: JuliaJ

Och det vart det också tycker jag :D

2007-08-25 @ 12:16:25
URL: http://johanssonjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0