Piteå

nu sitter jag hemma hos min moster och min moster, vi är bjudna på middag vilket är trevligt. Men datan kan man ju inte tacka nej till om någon frågar om man vill gå in! ;) Det är ganska skönt att vara här uppe, men ändå så längtar jag hem till min lilla grishund som väntar på mig där hemma och sen så saknar jag kompisarna, Rebecca speciellt, det känns så tomt utan hemma eftersom vi var så nära varandra två veckors tid! När jag kom hem hade jag förväntat mig en liten hund som kom springade och ville att jag skulle klappa henne, men nejdå, farmor och farfar hade redan varit och hämtat henne, eftersom hon skulle bo hos dom när vi åkte hit upp. Så nu har jag inte träffat henne på tre veckor, väldigt jobbigt måste jag faktiskt säga! Menmen..

Snart är det efterrätt. Jag är faktiskt sugen på det, undra vad det blir....?

Åh, när man inte har så mycket att göra så tänker jag väldigt mycket på allt. Dom tankarna som finns mest i mitt huvud är självklart turkiet. Ingen kan föstår hur mycket jag saknar turkiet, asså det är helt sjukt! Det var så jävla underbart, man fattar inte vad man hade när man var där och jag som sa att det skulle bli skönt att komma hem, jag fattar inte hur jag kunde gå och klaga på att det var för varmt på stranden, hur tråkigt väder är det inte i sverige på en skala? Nej, allt var så jävla underbart!!!!! Jag vill dit, NU NU NU NUUUU!
Jag längtar tills nästa år kan jag lungt säga, fyfan vad kul det ska bli!!

På tisdag åker vi hem, hörs då!

Glömmer aldirg turkiet med världens bästa vän Rebecca!!!

Take care

WIHOO, nu är det tårta!

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Julia, jag vill bara tillbaka, seriöst, de var de bästa som hänt mig i hela mitt liv. fyfan vad kul vi hade! mmm.. turkey!! loove! jag älskar dig!

2007-08-08 @ 18:07:40
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0