vilken lättnad

Igår hann jag inte skriva blogg. Men igår var jag först på stan med Rebecca och Anette. Rebecca fick en ny mobil, väldigt fräsch. Sen gick vi ett tag på stan och fikade lite, efter det åkte vi hem. Sen gick jag hem och åt och efter maten gick jag tillbaka till Rebecca. Då hade Julia kommit och sen efter ett tag så kom Camilla, sen efter ett till tag kom Felicia. Vi satt och snackade lite och sen gick vi ut. Dom ville gå till centrum och handla godis, på vägen ner till centrum träffade jag min syster och Martina så jag vände hem med dom. När vi kom hem så tittade vi på en film som heter Down with love.. det var lite konstig men ganska rolig ändå.

Ååååhh, igår när jag låg och höll på med min mobil när jag skulle sova så kom det en jävla äcklig harskrank eller hur fan det stavas, seriöst det måste vara det äckligaste djuret som finns i hela väreden, jag är mer än LIVRÄDD! Den kom och satt sig rakt på displayen jag fick såklart panik. Efter mycket tvekan slängde jag en tidning på den. åååh, jag hatar småkryp!

jaja

Nu sitter jag hos rebecca. Jag vet inte vad som händer idag/ikväll. Idag är det sista dagen på sommarlovet som man kan vara ute länge, sen börjar allvaret på torsdag. posetivt och negativit!

image377

 / Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha, du är så knäpp juliee;)

2007-08-21 @ 17:55:46
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0