Åhhhhhhhhhhhhh.

Ännu en måndag. Den var helt okej, tycker jag allt. Vi slutade halv fyra och det var helt kolsvart när vi skulle gå hem, det är inte kul + att det spörengade. Dirket efter skolan gick jag till Sotis. Jag tror att han gillar mig för att jag ger honom mat och klappar honom när han känner sig ensam. Lilla Sotarn, så söt så söt.

Nu har jag städat mitt rum. Min svarta kjol är borta, det har varit det länge. Jag har ingen aning om vart den kan vara? Kan man tappa bort en kjol? Jag vill verkligen ha den, snälla, vart är du kjolen???

Dior nagellacket sög. Det är redan försvunnit längst upp på nglarna! Dåligt..

Har tittat på massa gymnasium idag också. SSSOM VANLIGT. Men kom ej fram till något. Åh, jag vill verkligen ha en bra syv i skolan, jag har npg aldrig träffat någon segare människa än våran syv!!!

Nu ska jag bädda rent i sängen och sedan duscha. Efter det är det PB!!!

Hare bra.

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0