=(

Åh jag blir så ledsen när jag läser om barnen i till exmpel Afrika. Sen tänker jag, hur bra har jag det inte? Det är sjukt att jag är så jävla otacksam som jag är. Min vardag skulle nog vara en dröm för alla barnen där, att gå till skolan skulle dom tycka vara underbart medans jag lider. Jag ska vara glad att jag får gå till skolan och få mat och vatten, jag behöver inte ens göra något för pengarna jag får (förutom dom jag jobbar ihop). När man köper kläder, det bär verkligen imot att köpa plagget när man ser vilket land det kommer infrån, barnarbete. Det är hemskt, som sagt, jag får panik. Men här sitter jag vid datan och gnäller över att mitt nagellack torkar segt. Sjukt!

Barnen är sjuka och flera barn hinner inte ens fylla 20 år. Åh, det är så jävla sorligt så jag börjar nästan gråta! Jag vill åka till Afrika och ge dom masa kärlek. Stackars barn!!! När man ger bort kläder till olika klädinsammlingar hoppas jag verkligen att kläderna kommer till någon nytta, för det är ju det som är meningen.

Fyfan....

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag håller med, det är så jävla hemskt, tänk egentligen liksom på hur vi har det, så jävla bra.

2007-12-27 @ 21:10:10
URL: http://rebeccaf.blogg.se
Postat av: Julia

Ja jag vet.. Man får panik!

2007-12-27 @ 21:34:44
URL: http://juliatennorth.blogg.se
Postat av: hannah

En sådan inställning ska man ha, kära kusin! det är rätta takter

2007-12-28 @ 13:49:37
Postat av: Julia Tennorth

Hahah! Klart man ska! Du har ju tagit bort din blogg lilla lus!?

2007-12-28 @ 23:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0