iPod

Idag har jag varit på stan med Fanny. Rebecca skulle också med egentligen men hon orkade inte för hon är den slöaste på denna jord! Först åkte jag med mor och far till coop och handlade sen så stjussade dom mig till stan. Efter att ha gått där typ en och en halv timme själv så kommer Fanny äntligen! Vi tittade lite i affärer & sen åkte vi hem, men jag köpte en kjol, och är mycket nöjd med den. Kanske ska ha den på nyår?

Vid klockan fem kom och farmor och farfar. Dom har ätit middag här vilket var väldigt trevligt. Jag gick till Rebecca vid halv nio tiden. Vi tittade lite på hockey med hennes föräldrar och bara tog det lungt. Thommy (Rebeccas pappa) sjäng singstar, jag garvade som fan, var han tvungen att sätta på sig solbrillorna??? HAHA!

JUSTE, glömde ju det viktigaste. Elin skickade sms till mig idag när jag var på stan och frågade ifall jag hade sätt hennes mp3, men det hade jag ej. Så hon hade alltså tappat den. Sen när jag kom hem från stan hade Elin och pappa varit och köpt en ny "mp3" till henne. Fast den här gången en Ipod! Och eftersom mina föräldrar är så bäst så fick jag också en. Den är blå och har 8 gb. Jag är så nöjd och glad! Wiiihoo. Tack tack!

Jag längtar så jävla mycket till nyår!

Nu är det nanna kudde som gäller. (Som min mor alltid säger)

Godnatt

/ Julia


Kommentarer
Postat av: JOSEFIN

ipod's är bäst! :)

2008-01-05 @ 16:23:17
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se
Postat av: JOSEFIN

ipod's är bäst! :)

2008-01-05 @ 16:23:24
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se
Postat av: Julia Tennorth

Haha, ja jag vet ;)

2008-01-06 @ 01:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0