Jadu

Mamma - "Jag hoppas verkligen att din soffa blir såld"
Jag - "Men du kan ju gå in och kolla mejlen på min dator?"
Mamma - "Kan man det?"
Jag - "Såklart man kan"
Jag - "Vart går du in och kollar mejlen då?"
Mamma - "Ja, jag vet inte, på internet explorer" (världens smästa uttal)
Jag - "Jaha, så du söker på din mejladress på internet?"
Mamma - "Ja, eller? På internet explorer" (sämasta uttalet igen)
Jag - "Aha okej, men det går ju inte fattar du väl?"
Mamma - "På internet explorer?"
Jag - "Det går inte att söka efter din mejladress, det måste vara hotmail eller nåt"
Mamma - "Nej, men hotmail har jag ju inte"
Jag - "Det är inte outlook då?"
Mamma - "JOOO, juste de är det. Jag visste att det var nåt konstigt!"

Asså det går inte att förklara hur roligt trög min mor är.

Kommentarer
Postat av: Felicia

HAHA!

2007-12-02 @ 20:47:10
URL: http://fhammar.blogg.se
Postat av: Rebecca

HAHA, typiskt monkan! trogo:P SOM MIN MORSA, SOK PO TURKIET! HAHAHAHAHA dom ar likadana:P

2007-12-05 @ 15:22:34
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0