Julaftonsmorgon

image565
Idag är det julafton. Det är faktiskt mysigt. Mamma väkte oss alla, eller mig Elin och Michel och sen åt hela familjen fukost tillsammans, mamma hade gjort så fint med massa ljus och julmusik! Sen gick vi ut och gick. Det flög en polis helikopter ovanför oss, det var läskigt. Pappa såg på nyheterna i morse att dom har försökt råna ICA i centrum, det är läskigt. Vem fan rånar en affär klockan nio på julafton? Dessutom är det läskigt för att vi bor så nära, och antagligen gick rånarna till fots eftersom det var en helikper ute, det var också läskigt.

Klockan halv tre ska vi vara hos farmor och farfar. Innan Kalle Anka. Det här året ska jag faktiskt titta på HELA Kalle, jag är inte dirket ett fan av Kalle, tittar liskom då och då. Men i år blir det hela. Wihoo.

Senare ikväll ska jag träffa Rebecca.

Nu ska jag duscha.

God Jul allihopa och ha en bra dag!

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Kusin

Haha! Mollsan ser ut som att hon tror att HON ska få alla julklappar. Stackarn ;-P

PUUUUUUUUUUUUUUUSS!

2007-12-24 @ 22:56:58
Postat av: Julia T

HAHAH, hon fick inte en ända! Stackars hund!!

2007-12-24 @ 23:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0