Mina fötter gör ont.

Idag har jag och Lisa varit i Stockholm hela dagen. Först tog vi halv nio tåget, sen åkte vi direkt till odenplan och gick till textilagymnasiet, där Lisa kanske ska gå. Det var väl helt okej, tror jag. Sen åkte vi in till stan och åt, och tittade lite i affärer. Efter det åkte vi till Lilheholmen, vi var på "mitt" gymnasiu Didactus. Det var väl inte mer än okej, jag vet inte alls vad jag ska gå ocg jag har panik? HJÄLP MIG!!!! Sen åkte vi in till stan igen igen, jag handlade två juklappar, wiiiihhhooo. Mina första julisar. Sen åkte vi hem och jag är trött.

Imorgon är det Lucia, vi ska vara i skolan halv sju så det innebär att jag måste gå upp halv sex, det ska bli rikigt skönt att komma upp så tidigt, eller inte. Men vi slutar tidigt.

Nu tittar jag på Room Service det är så bra!! Sen blire sova.

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0