Molly mus.

Igår hann jag inte blogga. Först jobbade jag hela dagen. Det var faktiskt trevligt, alla barn + vi bakade pepparkakor så jag luktade som en peppis efter det. Mamma kom och hämtade mig. Efter maten fick jag sms av Felicia, hon ville att jag skulle komma på fest hos Nickan. Så jag tog bussen dit. Det var helt okej, eller jag hade trevligt. Jag gick hem tidigt med Mathilda för att hon skulle hem så då tog vi sällis. Usch, fyfan. Jag gick från ena sidan nykvarn till andra sidan med 9 cm klack. Fyfan vad ont jag hade i fötterna. (Inte för att alla vet hur långt det är). Det var så länge sedan jag hade klackar och snacka om att jag bara ville gråta.

Idag har jag skrivit bilduppsats. Det gick helt okej. Haha. Sen så har jag duschat Molly. Åh, hon är såååå söt nu. Hon ser ut som en liten isbjörn. Jag älskar min Molly, hon är bäst!!!

Mor, far & sis är på skansen och grönalund på julmarknad. Jag ville egentligen följa med, men jag kännde att jag behövde plugga, jag har prov imorgon på sexulalkundskap. YYEY.

Imorgon kommer Rebecca hem, tack Gud!!!!

Nu blire duschen.

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Felicia

Molly är så söt!

2007-12-09 @ 15:59:42
URL: http://fhammar.blogg.se
Postat av: Julia

Thihi! Jag vet :D:D:D

2007-12-09 @ 17:50:15
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0