OC

Skön dag idag. Jag och mamma har varit på stan. Köpt lite saker till mitt rum, gardiner & en kudde. Finfint. Köpte även ett linne som jag ska ha imorgon och en jeansklänning från Indiska som jag bara älskar! jag vet faktiskt inte vad jag ska ha på mig imorgon. Jag har kläderna som jag tänkte ha på mig, men jag vet inte om det är fint? Måste höra vad Rebecca och mamma tycker. Höm. idag for Elin till Övik med hennes pojkväns familj, första nyår som inte hela familjen äter tillsammans. Det känns ju lite konstigt. Men Rebecca och hennes familj äter ju med oss så det lär ju inte bli tråkigt. Jag ser verkligen fram emot imorgon. Åh, jag vill bara att det ska bli nyår! Jag hoppas verkligen att det bli lyckat!

Rebecca kom till mig för att hjälpa mig med min ipod. Åh, jag är verkligen nöjd med den. Sitter med lurarna i öronen och lyssnar nu, och åh den är så fin! I´m a happy gril, yey det gillar vi.

Sen kom Cornelia och vi tre var hemma hos Corddan. Mysigt!

Sen gick jag och Rebecca hem till henne och tittade på OC säsong 4, sjukt bra!!!

P.S Jag har en bästa vän och hon heter Rebecca Forsberg D.S

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

du är bäst Julia, jag bara älskar dig!

2007-12-30 @ 23:56:07
URL: http://rebeccaf.blogg.se
Postat av: Julia Tennorth

Du är det bästa jag har!

2007-12-30 @ 23:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0