Sexualkundskapsporv

Nicole Richie, Nicole är mycket snyggare gravid än Christina Aguilera.Nicole Richie, Nicole verkar helt struntat i dieter under graviditeten och stoppat i sig det hon varit sugen på.
Nicole Richie är lika snygg med bebismage som utan.

Skolan idag var okej. Lite tråkig, eller jobbig. Vi hade prov, det gick jättebra och var hur lätt som helst. Jag fattar verkligen inte att jättemånga tyckte att det var svårt, det var ju liksom bara vad man tyckte själv. Jag tycker ganska mycket saker, så det var skönt att ha ett prov när det är min åsikt som räknas.

Nu är Rebecca hemma. Jag har pratat med henne ett antal gånger. Kanske ska gå till henne senare. Jag dör, jag saknar henne så mycket. Jag blir mycket gladare bara av att veta att du är hemma.

Imorgon har vi svenska prov. Det är konstigt, jag vet inte vad jag ska plugga på? Vi arbetar med språkhistoria vilket är det tråkigaste jag har gjort, fyfan. Alla nior som är med i Luciatåget ska åka till nån second hand affäroch lussa, det ska väl blir trevligt, hoppas det är mycket människor. Skönt att slippa skolan!

Nu ska jag titta igenom svenskan.

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0