Turingeskolan!

Jag vet inte vad jag ska blogga om. Allt är så bra just nu. Jag har inget att komma med. Jag kommer sakna turingeskolan så jävla mycket, så jag funderar på att gå om och njuta ett år till? Jag vill inte börja på gymnasiet, jag vill alltid gå på turinge. Jag börjar nästan gråta när jag tänker på hur underbart det är, och att vi gör allt för sista gången. Idag var det sista julbordet, det var sista lucian och imorgon blir det sista julavslutningen. Jag är inte redo. Jag älskar min klass och skola, jag ska njuta hela vårterminen. Åh. Vilken bra termin det här har varit. Imorgon får jag mina betyg, hoppas jag blir nöjd. Men det tror jag nog. thihihih.

Det ska bli skönt att vara ledig. Mycket fest. Om 6 eller 5 dagar kan man nästan säga nu är det julafton. Jag måste köpa de sista juklapparna. Jag vill att mormor ska komma hit ner också. Men neeeee.

Aja, ska ladda inför imorgon.

Ha det bäst allihopa!

/ Julia

Kommentarer
Postat av: linnea

hur vart betygen då? nöjd? =))

2007-12-30 @ 21:03:30
Postat av: Julia Tennorth

2 MVG 8 VG & 3 G. Japp jag är nöjd :) hih.

2007-12-30 @ 23:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0