11 Februari.

..I´m home!

den här dagen var inte efterlängtad alls. Jag har haft det sååå himmmmla bra. Det betydde så mycket att åka upp och hjälpa mormor som behövde/behöver all hjälp hon kan få. Åh, jag hade kunnat stanna hur länge som helst. Det ända som inte var bra var att det var så himmlans kallt, 32- grader, inte så skönt! När man går ut så börjar man hosta för att man inte kan andas..haha, så läser man bloggar här hemma och alla skrivaer att det är kallt med 10- grader och klart att det är kallt, men 32 grader liksom, det är svin kallt. Planet gick 16:20 idag. Ulf och Gunilla kom och hämtade oss och skulle stjussa oss till flygplatsen, vi åkte vid kvart över två hemmmifrån mormor. JAG SAKNAR MIN ÄLSKADE MORMOR,SOM ÄR VÄRLDENS SÖTASTE! Jag ville verkligen inte åka därifrån, har aldirg gråtit så mycket, inte likt mig men jag blev så kännslig. Hon är världens sötaste och snällaste! Åhåh vad jag saknar henne, jag vill tillbaka! :'(  Jag hatar att säga hejdå till några man inte träffar ofta som är släkt eller vänner. åååååååh. Aja.. det har i alla fall varit en underbar vecka. Jag har även klippt mig, men det blev ingen färgning av håret, för jag visste inte alls vad jag ville göra! Jag har även köpt, ett par brallor, en tröja, en blus & ett par tights! ahaha. hmm..

Jag måste ju erkänna att det känns skönt att komma hem, träffa MOLLY och la famillla! Vännerna klarar jag mig utan! hahaha. Nej jag skojade. Har saknat er alla! =)

Ånej, nu har jag den jobbiga upppackningen att se fram imot! eller inget att se fram imot, eftersom det är så JÄVLA tråkigt.

Har såklart också tagit massa bilder, men dom orkar jag nog inte lägga in idag. Sätter in dom imorgon :)

åh är trött. imorgon börjar allt igen, skolan..allt? skolan är inte allt. Jag ska leka med Rebecca imorgon. Sen på Tisdag skulle jag vara med Lisa, men sen kom jag på att jag har konfan jag bara måste gå på. Har inte gått på tre gånger sen den började efter fem veckors ledigt. Det känns inte mer än rätt att gå dit en gång.. haha. Men vi kanske kan vara på onsdag. varför skriver jag det här? Jag kan ju alltid fråga henne istället..

Jag är lite efter, men jag har läst sandor slash ida, om jag får säga det själv, GUD vilken bra bok. Åh, den är exakt så som det är. Jag gillade den mycket.

Lååååååååååååång blogg...

och inte för att glömma.. MITT ÄLSKADE LILLA BARN HAR FYLLT 14 ÅR IGÅR. GRATTIS ÄLSKLING I EFTERSKOTT. Jag älskar dig.

nu ska jag sova. jag är trött.. och jag är inte alls flygrädd längre :D haha

/ Julia

saknar dig världens bästa mormor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0