2 Februari.

sjuk idag igen. Kunde inte alls sova idag på morgonen. jobbigt. Gick upp vid halv nio och åt frulle. Sen bestämmde jag mig för att baka bullar. Det är värsta tidsfördrivet. Vanligtvis brukar jag tycka att det är mysigt att baka, men nu blev det lite jobbigt, bullar tar så långt tid. Men det var värt besväret, gud så goda dom blev :D Sen efter bullarna bakade jag semmelbullar. Först trodde jag att dom skulle bli helst misslyckade men sen efter ett tag så jäste dom på bra :) Åh det luktar så gott, bullar i hela huset :D mumsssi! Nyss dammmsög jag hela övervången, känner mig rikigt dukitg idag. Men jag är fortfarande sådär hängig. Men det struntar jag i, för ikväll blir det party. Hoppas verkligen att jag inte får feber eftersom jag ska till norrland på måndag! Men igår när jag tog feber så hade jag ingen! Jag har fortfarande inte orkat hoppa in i duschen än. Ska nog ta och göra det snart.. Jag vet inte alls vilken tid vi ska komma till Felicia, jag tror jag skulle komma lite tidigare till henne och hjälpa till med maten och så. Men jag får se hur det blir med det. Om jag hinner så gör jag det såklart! Jag har i alla fall en ny klänning från indiska som jag ska ha på mig, jag är nöjd med den! ;)

neeej, nu ska jag duscha. Jag skriver mer imorgon :D

Här får ni se mina fina bullar och min fina hund! <3 

101351-144101351-143

/ Julia


And if you knew have much this moment meens to me, and how long I wated for my turn. And if you knew have happy you are make me, I never thought  that I love anyone so much.     ♥

Kommentarer
Postat av: elin

Mums vad gott med bullar och semlor!

2007-02-02 @ 17:13:25
URL: http://etennorth.blogg.se
Postat av: Rebecca

de är ju tur att jag inte älskar dig så mycket iaf.

2007-02-03 @ 12:13:51
URL: http://rebeccaf.blogg.se
Postat av: Julia

Hahah. jag bakar godaste bullarna! =)

rebecca, I love you to!

2007-02-03 @ 13:01:01
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0