20 Februari

en låååång paus från bloggningen har jag haft. Jag tyckte att det var jobbigt att blogga ett tag. Men nu märker jag verkligen att jag saknar det! haha.

Sitter hemma och är sjuk igen.. Jag fattar inte, jag brukar aldrig vara sjuk!? Upptäckte i söndagskväll att jag hade feber och var hemma igår och igår hade jag 39,2 graders feber på kvällen, man känner sig helt borta! haha. Idag mår jag lite bättre med jag hostar som aldirg förr! Jag lever typ på halstabletter.

Usch, fan vad mycket det har hänt det här veckan. Mycket tråkigt saker, men även ganska roliga också.. Kanske därför jag inte har orkat blogga för att det har hänt så mycket tråkigt. Det ändå som var kul den här veckan var hemma hos Cornelia i lördags. Hennes 14 års kals! =) Mycket trevligt. Det som var minst kul var hemma hos Julia i fredgas, usch. Önskar att man kunde ha gjort det ogjort, allting! =/

Igår hyrde min mamma John Tucker Must Die, haha. Det var en riktigt bra film.

Idag är det semmel-dagen! mmmummmms, vad gott det ska bli med en semmmla! =)

Liket vid hökmössen tros vara den kvinnan som försvann från lungnet i oktober. Usch! Man får ju inte direkt någon lust att bada där i sommar. Det läskiga är att jag var på hökmossen i torsdags och åkte skridskor, att man var så nära. Verkligen läskigt! =/

Åhhh, jag är så arg på Britney, hur fan kunde hon raka av sig håret? Hon har skaffat perukt hon ångrar sig, det skulle jag också ha gjort. Inte för att jag skulle raka av mig håret men.. haha! =/

101351-149

nu ska jag gå och duscha så jag blir lite piggare..

Jag har lust att göra om min blogg, får se hur det blir med det! haha.

skriver mer sedan! =)

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

148 DAAGAAR KVAR TILL TUURKIET!!

2007-02-20 @ 13:03:24
URL: http://rebeccaf.blogg.se
Postat av: madde

hej:) jag har en fråga till dej;D haha de är så här att jag hade fått hört att vi hade träffats på nykvarnsmarknad men jag kommer inte ihåg det:S och du hade typ sagt att jag hade varit kaxig:S:S om jag nu har varit de mot dej så ber jag jätte mkt om ursäkt för jag är inte sånn skriv till mej om du vill på msn eller i min blogg på msn:maddelojnan@hot.... och på bloggen:Maddelojnan.blogg.se :)

2007-02-20 @ 15:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0