24 Februari.

Igår skrev jag inte, jag vet inte varför jag hade bara inte lust. Jag damsög hela huset här hemma, mamma är sjuk elin är sjuk och pappa jobbade så det var väl lika bra att jag gjorde det :) Molly löser så himla mycket hår, så det är så otacksamt att städa för det blir hårit igen! Precis när jag hade damsugit klart kom Lisa till mig, hon hade visst gått till skolan men kom som sagt till mig efter. Jag duschade och sen åt vi och sen fixade vi oss :D Vid 20 i 5 så stjussade mamma mig och Lisa till skolan. Vi skulle vara där en timme innan och fixa med allting. Jag, Sara & Lisa fick såklart göra det tråkigaste, POPPA POPCORN :I hahahaha. Hur mycket popcorn som helst, skit jobbigt. Aja.. klockan sex började folket komma! hahah. Jag och Lisa var inne i musiksalen och dansade på, alla "coola" killar satt och vill inte dansa. Men efter ett tag kom i alla fall tjejerna igång. Åh tjejerna är så söta, går där med sina små handväskor och har sminkat sig lite och gjort sig extra fina! sött! =) Gud, snacka om att jag bråkade med många killar, som var helt dumma i huvet och så JÄVLA kaxiga! Men i mitten av discot och i slutet hade alla skit kul och det var verkligen ett lyckat disco! Det kom lite över 90 st och vi fick in över 4000 kr! :) Det här ska vi göra igen!



Igår när jag kom hem tittade jag på TV helt själv där nere, alla var så trötta så alla hade gått och lagt sig. Jag hatar att sitta där nere själv för det är så stora fönster och ja, det är läskigt helt enkelt. Jag tittade på King Kong som gick på TV. Jag har aldirg sett den förut men den var ganska bra, lite sorlig & även läskig men väldigt overklig! :P

Jag vaknade i morse och då frågade mamma mig i falla jag ville åka till stan med pappa. Och det ville jag! Jag har aldirg varit på stan någon gång med bara pappa, känndes lite konstigt faktiskt men det var trevligt! =) Jag köpte eller fick en grön klänning från h&m och en grå klänning från MQ. Hittade även ett guldigt halsband från Indiska! ;)

Idag ska jag vara med Rebecca. Om hon inte ska vara med sin ÄLSKADE Gustaf. Vet inte vad vi ska göra, hon är på stan nu med sin mamma så hon skulle ringa när hon kom hem!

nej nu orkar jag inte skriva mer.. ska gå och ta bort mitt nagellack och måla nytt, är sugen på rött =)

ha en bra kväll

101351-157
David Beckham är hot hot hot!

/ Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0