27 Februari.

Har inte uppdaterat på tre dagar, eller två. Jag har gjort massa annat än att bara sitta vid datorn. Men jag ska berätta lite om dagarna! :)

Söndag: Jag var med Rebecca. Vi gjorde inte alls så mycket, pratade om massa saker och tittade lite åå OC. Sen på kvällen gick vi ner till centrum och mötte Felicia och sen gick vi hem till Rebecca och tittade på någon kostig film som jag inte vet vad den heter! Men den var riktigt äcklig men var ändå spännande och bra! Jag gick hem tidigt och gick och la mig dirket.

Måndag: Igår alltså. På morgonen tittade jag på She´s the man, rikigt bra!  Sen så hade jag besätmmt att vara med Lisa, så frågade jag Felicia om hon ville vara med! Jag och Felicia tog bussen in till södertälje och mötte Lisa. Vi gick på stan lite och sen gick vi till max. Där kom Felicias mamma och hämtade oss, vi åkte till ica maxi och handlade och sen åkte vi hem till henne! Vi spelade lite tv spel och satte på another gay movie. Hahahah, det var lite äcklig och sjuk men ändå rolig :D Lisa kom under filmen också. Sen så satt vi vid datorn och nördade & när Felicias mamma kom hem så gick vi och köpte lite godis. När vi kom hem satte vi på Dark Ride, den var läskig och bra!

Tisdag: Jag och Lisa sov hos Felicia och vi vaknade runt 10. Vi gick ner till tvättstugan snygga som vi var, och såklart var det massa folk där och Felicia sa att hon aldirg brukar träffa någon! haha. Åt frulle sedan städade vi, eller dom :D hahaha. Vi satt och pratade lite sen gick jag och Lisa. Lisa skulle ta ett bussen hem. Jag gick hem, jag tog värsta omvägen för jag kännde mig så ofräsch och ful! :P Jag träffade Foppa på vägen och vi sällade, hon skulle till sin babe Gustaf! :) Nu är jag hemma och har precis duschat, målat naglarna & målat tånaglarna :D haha. Idag ska jag vara med Felicia & Lisa.. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på.. Rebecca kanske ska vara med sen på kvällen också :)

Nej nu ska jag klä på mig och plocka undan lite i mitt rum!

hejdå

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0