28 Februari.

Idag är det sista februari 2007. Det känns skönt, februari är en tråkig månad det händer inget och det är oftast tråkigt vänder som nu tex. Imorgon är det mars, mars är därimot en bra månad, man börjar få vårkänslor och jag fyller år :D Om 26 dagar är det min födelsedag, inte att glömma. Inte för att jag skulle glömma min egen birthday men.. hhihihiih.

101351-177

Igår var jag riktigt duktig, elin min syster var sugen på chips så jag var så snäll och gick ner till centrum och köpte det. Jag hade hennes buskort och då tog jag bussen ner för den gick precis när jag kom. Sen handlade jag och gick hem, usch fyfan vad jobbigt det var, jag hade ett par svart stövlar och dom är hur hala som helst och jag gled bakåt hela tiden och trodde fan jag skulle börja gråta! Och jag blev bara svettigare och svettigare, först rök mössan, sen vantarna & sen halsduken efter det var det bara att knäppa upp jackan också. hah! =P Men sen kom jag hem, gud vilken befrielse. Jag hade köpt cheddar popcorn till mig och en blue keld dricka i smaken persika som är så jävla underbart god! I topp med bon aqua faktiskt :) Så nu kan jag köpa blue keld istället för bon när jag är i centrum för dom har inte bon aqua i DÅLIGA centrum. Tittade på de okända, usch det är så jävla läskigt. Jag hatar sånna program och jag blev så rädd så jag sprang in till Elins rum och tittade på gillmore girls. Sen var det DH. Jag älskar DH, det var superbra! <3

Nu har jag precis städat i mitt rum och varit ute och gått med Molly.

Ska vara med Rebecca idag, vi skulle ha varit med Anneli men jag vet inte hur det blir med det. Jag tror att Rebecca ska sova hos mig idag och vi ska såklart titta på OC!   ♥

hm.. Rebecca ringer väl snart. Hon skulle ringa när hon hade duschat och gjort sig klar.

Jag har ändrat uppfatting om Britney Spears, nu tycker jag synd om henne. Hon har ju problem. :(  Har läst mycket om henne, och hon har det inte lätt! Stackars Brittan!

101351-179101351-178 mums!

aja..hejdå

/ Julia

140 dagar till turkiet!

Kommentarer
Postat av: felicia

fan vad söt du är.

2007-02-28 @ 17:10:07
URL: http://fhammar.blogg.se
Postat av: Julia

hhahaa. DU är söt (L)

2007-03-01 @ 09:55:08
URL: http://juliatennorth.blogg.se
Postat av: Rebecca

I love you.

2007-03-01 @ 13:04:18
URL: http://rebeccaf.blogg.se
Postat av: BONGE

ÅH hökan :D

2007-03-04 @ 21:00:37
URL: http://angelicae.blogg.se
Postat av: Julia

hahaha, jag saknar med hökan!

2007-03-05 @ 16:25:19
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0