3 Februari.

gårkvällen var väl helt okej om man säger så. Lite till och från, iblad skit kul och ibland sov man! hahaha. Felicia är så söt, hon vart så himmlans söt i sin lugg :D puss pårheeej...;) tack för igår brudar!

somnade vid halv fem, fem och vaknde halv tio :O jag var skit trött. jag som alltid brukar vara så morgonpigg var trött :O Sen kom Cornelias pappa och hämtade oss halv elva eller typ kvart i elva, sen tittade jag på film och sedan loggade jag in på datorn. Efter ett tag så åkte mina föräldrar på middag hos några i stockholm. Så rebecca kom till mig och vi tittade på onsdags avsnittet, alltså OC. Sen bestämmde vi att vi skulle gå ner till centrum och köpa mat, men på vägen kom vi på att vi inte ville det och så köpte vi bara godis. Sen när vi kom hem så lagande vi middag och satt och snakade längemed Elin. Nu har hon precis åkt så nu är vi hemma själva :D:D Vi ska typ ta det lungt och äta vårat godis :D titta på melodifestivalen (A) 

Imorgon är det packa hela dagen som gäller. På måndag ska jag till skolan och typ få massa läxor, JOBBIGT. Men ändå fun :D Jag älskar läxor! haha. Eller inte... menmen.

menmen, vi ska titta på melodifestivalen nu..

.. / Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0