It´s gonna take me a lot to drive me away from you.

farmor och farfar var här och fikade semla. jag är egentligen inte så förtjust i semlor men det är väll en tradition haha, inte för att det är äckligt men.. =P

Farmor brukar alltid komma med geléhärtan på alla hjärtansdag. Men inte i år. Nu istället fick vi geléhallon. Vilket inte gjorde mig något eftersom jag mycket hälldre äter geléhallon istället för geléhjärtan.

Jag ska vara hemma imorgon också. Mamma säger att jag ska vara hemma hela veckan. Men det vill jag inte. Jag måste gå till skolan på fredag för på fredag kväll så ska våran klass ha disco för mellanstadiet (4-6) Inte bara i vårna skolan, utan även lillhaga & björkesta. Hoppas verkligen att det har gått bra med alla förberedelser!

Jag längtar tills desperate housewives börjar. Den serien är så jävla bra. I topp med OC faktiskt. Det är klart, inget kommer någonsin vara lika bra som OC. Jag är kär, föralltid.   ♥

Jag har gjort om min blogg. haha, vet inte rikigt vad jag har gjort. Not satisfied..

 geléhallon   +    dh     = najs kväll.



Det som rubruken säger, det stämmer verkligen. I will never forget you.

Godnatt.

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0