11 Januari.

tredje dagen i skolan var lika rolig som dom andra två dagarna. Jag älskar skolan! Det kanske är för att vi inte rikigt har kommit igång med allt än. Åhh det är så kul! =) Juste, vaknade imorse med en vit gräsmatta istället för en grön. Jag blev inte dirket glad, usch fyfan vad jag hatar snö. BLÄÄÄ. Nu när jag sitter här och kollar ut så ser jag att det snöar! Fyfan. I alla fall, vi hade piptest på gympan, jag var inte med eftersom att jag har lite ont i halsen. Det var kul att se alla som plågades! :D hahahah! Sen gick jag hem och var väldigt trött. La mig i soffan och kollade på "den utvalde". Den var skit bra. Elin och Michel såg den igår, sen typ klockan halv tolv kom Elin in i mitt rum och ba: Julia, sover du? jag ba: Aa.. Hon ba: du måste följa med mig ner och säga hejdå till Michel, filmen var så läskig. Jag trode jag skulle dööö. Jag låg hur skönt som helst och skulle precis sommna så kommer hon och förstör allting. =/ hahaha! Lilla tönt som ska fylla 17 :O Jag tycker verkligen inte att filmen var så läskig så man inte vågar gå ner för trappan och säga hejdå sen upp! hahah! Men det förståss, jag är mycket cooolare än Elin! =) 

Sen har jag bara suttit vid datan och duschat, jag frös så jävla mycket så jag gick och duschade vid halv sex och satte på mig pyjamas, känns konstigt att ha pyjamas nu :O hahah! Fast ändå riktigt skönt.

Mamma är så söt, hon ska alltid envisas med att sätta upp julgardiner i mitt rum, och nu vill hon ta ner dom. Sen så skulle jag ta bort min julstjärna som jag har i fönstret och då sa hon att jag inte hade någon lampa. Sen så frågade hon mig ifall jag ville ha lavalmapan som stog när nere i skåpet, då sa jag ja, fast på skoj. Hahah, sen när jag vände mig om och kollade så stog lavalampan i fönstret! hahhaa, mamma är så söt. Så nu måste jag ha den ett tag, lite barnsligt men skit samma!

Jag var så hungrig så jag gick ner och gjorde en smoothie, eftersom vi inte hade någon vaniljyoughurt så fick jag ta blåbärsyoughurt. Blåbärsyoughurt och hallon. Det blev hur gott som helst! MUMS! men nu mår jag jävligt illa. bläääää! Nej nu ska jag gå och städa undan lite kläder i mitt rum och tänka ut vad jag ska ha på mig imorgon.  (jag vet inte hur youghurt stavas)

/ Julia

IMORGON ÄR DET FREDAG, skööööööööööööööönt!!!!

Kommentarer
Postat av: elin

Och vilken otroligt bra städning det blev ;D Lika stökigt som innan?

2007-01-12 @ 13:17:48
URL: http://etennorth.blogg.se
Postat av: Julia

när jag kom in i mitt rum såg jag att jag inte alls orkade, så jag tittade på filmen en gång till istället. hihii..

2007-01-12 @ 14:11:36
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0