13 Januari.

igår tittade jag, Felicia & Rebecca på "den utvalde" igen. Tredje gången jag såg den då. Sen efter det så satte vi på "djävulen bär prada" den har jag sett förut på bio, och det är så jävla bra, är helt kär i den filmen <3 Sen kom Joel, Anders & Dennis. Och jag gick hem efter typ tio minuter, för en enkel orsak! :@ När jag kom hem tittade jag på någon konstig film på femmman den hette "Rocky". Men sommnade typ dirket för att jag var så trött, jag är alltid så trött på Fredagar! (när det är skola alltså).

Idag ska jag vara med Rebecca. Jag vet inte vad vi ska hitta på. Jag kanske ska sova hos henne. =)

Alltså jag längtar så JÄVLA mycket till sommaren. Åhhhhhh, när man tittar på alla fina sommarbilder, jag börjar fan gråta! åhhhh, vill ha sommar NU NU NU NU!!!!! Kollar på bilder från när vi hade tjejmiddag hemma hos mig, den 3 juli 2006 fyfan vad kul det var! sätter in en bild nedan! Och när jag lyssnar på alla FINA sommarlåtar! åhåhåh! VILL HA NU.. Men det är väl bara att vänta. Idag är det även 185 dagar till turkiet. Fan vad fort det går igentligen, nyss skrev vi att det var 205 dagar! Det har redan gått 20 dagar! yeeeees.

Har precis duschat och klätt på mig.

ska nog ta och ringa rebecca nu om inte hon ringer mig :D

kanske skriver mer sen eller imorgon :D

101351-114

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag vill ha sommar nu!!

2007-01-13 @ 14:12:03
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0