15 Januari.

hm.. en ny jobbig måndag. Allt är verkligen så segt på måndagar, alla är trötta & tråkiga lektinoner. Konstigt nog hade jag värsta energin, jag tror alla tycke att jag var skit jobbig :D Fyfan vad kul vi hade när vi satt och väntade på att svenskan skulle börja, Madde, jag, Lisa & Sara. HAAHAHAHAAHA, orkar inte skriva ^^ fyfan  <3 Det skönaste med dagen var att vi slutade halv två, istället för att ha sovmorgon så får vi sluta halv två, det är så skönt, förut var man tvungen gå in och säga hejdå till sina kompisar och veta att en tråkig lektinon väntar till kvart i tre när dom andra slutade halv två, fast i och för sig är det väldigt skönt med sovmorgon också, det är ju inget man tackar nej till precis! hahaha. Engelskan idag var skit tråkig, eller den var nog inte så tråkig, vi hade Dick. Men idag var han inte lika rolig som förra gången. :P Det roligaste var när Oliver höll på att släcka och tända och Dick fattade ingenting! HAHAHAAH! :D

Efter skolan gick jag med, Mathias, Niclas & Lisa ner till centrum. Jag och Lisa skulle till stan och dom skulle hem. Fyfan vad kul det var när vi väntade på bussen, älskar dig LisPal :D hahah. Jag hittade lite saker till Elin och lite saker till mig själv som vanligt. Åhhh jag har sett två världens finaste klänningar, åhåhåh, en på Vila, och en på Vero Moda. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, kärlek vid första ögonkastet kan man lungt säga!  ♥

Jag gick även in på The Phone House, ååhhh vill ha en ny mobil. Jag har en Nokia 7370 en såndär med blommor och nu är jag skit trött på den. Nu vill jag ha en Sony Ericsson W850i en vit. åhh den är så fin. Det är redan tre i min klass som har en sån, fast dom har ju i och för sig svarta. Jag skulle även fixa min mobil för den hade damp, ingen mottaging någonstans. Fast orsaken var bara för att jag aldirg stänger av den, jag har den alltid på, stackars mobil. Men vi får hoppas att den går sönder någon gång så jag kan få en ny!! Jag vill att den ska gå sönder nu!!!

nej nu ska jag gå och göra svenska läxan och kolla igenom enelska glosorna igen!

mormor  <3

Den här veckan är et många som fyller år, Madde imorgon 16 Januari, Lisas mamma 17 Januari, sis Elin 17 Januari, Niclas 19 Januari! Grattis alla i förskott. Och snart fyller Felicia år också, den 31 Januari!

/ Julia

183 dagar!  ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag älskar din blogg baby!!!!!!

2007-01-15 @ 20:55:39
URL: http://rebeccaf.blogg.se
Postat av: Antonia

Veronica fyller också år den 19 :P

2007-01-15 @ 22:11:38
URL: http://www.antoniai.blogg.se
Postat av: elin

hahah, jaha :D

2007-01-16 @ 14:56:13
URL: http://juliatennorth.blogg.se
Postat av: Julia

oj, från julia ska det stå :D

2007-01-16 @ 14:56:33
URL: http://juliatennorth.blogg.se
Postat av: felicia

hihi

2007-01-16 @ 17:38:18
URL: http://fhammar.blogg.se
Postat av: Lisapal

Vadå jag bajsade ju! ehehehe! :D

2007-01-17 @ 00:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0