17 Januari.

I morse väckte mamma mig och vi gick ner och hämtade paketen och Molly fick också komma med upp! Ja må hon leva, ja må hon leva. Elin Fyller 17 år, herregud. Hon är jätte stor! Alltså inte stor så, utan stor i åldern! Grattis älsklings syrran, fast jag har ju bara en men du är den bästa!  ♥  Jag älskar dig! Hon öppnade pressnterna och jag hoppas att hon blev nöjd. Men det verkade så. Sen så skyndade jag mig att klä på mig, och så brukar vi äta frukost tillsammans när någon fyller år, men nu var det så himmlans stressigt! =/ Aja, sen satt jag & väntade på att Lisa skulle komma, men sen kom jag ju på att hon inte skulle komma till mig idag för att hon ska vara ledig för hennes mor fyllde 50 år! Grattis Gugge! =)

Skolan var trevligt. Hade gympa för andra gången den här veckan. Det var jätte kul, eller inte jätte, men det var kul! Jag och Madde har inte skrattat så mycket på länge som när som när vi skulle bära Daniel Aspemo med två pinnar, hannns ställning alltså, seeeeeeeeeeexy ;)

Sen kom jag hem och duschade. Klädde på mig och åt. Sen kom gästerna. Farmor, Farfar, Nino, Jenny, Stefan, Michel, Sofia, Sandra, Tomas, Mattias & Anki. Det var väl trevligt. Nino och Tomas had eju kul i alla fall! hhaha! Sen åkte dom hem och jag som hade spelat in OC sprang raka vägen upp och satte på det. åååååh herregud vilket svsnitt. Jag grät hela avsnittet! GUUUD, OC är det bästa som finns i hela världen. Det känns som om jag känner alla och vet precis hur dom känner. Gud, jag älskar OC!!!!!!  <33

nu ska jag kila.

/ Julia

(jag låtssas att jag att jag skrev det här igår)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej.



Daniel har en minneslucka gällande nian, kan du vara snäll att uppdatera honom på hans mobil: 0708390898 Tack på förhand! :D



/Sköööööööööööööööööööööööööööööööönt :)))))))))

2011-02-16 @ 12:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0