18 Januari.

jobbig skoldag. eller det var kanske inte så jobbig, joo asså det var fan jobbig. Vad konstigt jag skriver. hmm. Hade gympa idag igen, det är så jobbigt. Alltså inte själva gympan utan att ta med sig gympakläder. Jag hatar verkligen det, men det är skönt att vi har gypma sista timmen varje dag så man kan gå hem och duscha, för skolans duschar är ju inte dirket det fräschaste! =S menmen.. inget jag behöver klaga på eftersom jag inte använder dom! Efter skolan duschade jag, sen så åt vi och efter maten åkte jag och handlade med mamma på coop! Det är så kul tycker jag! =) Köpte lite godis och en BonAqua-Päron. Åhh, det är det godaste som finns. När den är helt iskall och jätte mycket bubblor, åååå jag drägglar...måste ta en klunk! MUMS!! 

Jag har kommit på hur mycket jag älskar Mischa Barton. Hon är så jävla fin, jag tycker att hon är helt perfekt. <3

Imorgon får vi reda på vilka som ska få åka till England. Usch, känns ju inte direkt som att det kommer bli jag.. =/ Menmen, får väl vara glad för den som fått den turen att få åka. (eller inte) hahaha! :P HOPPAS I ALLA FALL!

Imorgon fyller Niclas 15 år! Grattis i förskott! =)

Ska även på bio imorgon. Rosa The Movie. åhh, jag älskar Rosa, hoppas filmen är bra, men den ser skit bra ut. Så mamma ska köra oss till heron typ vid halv fem tror jag!? Felicia kunde inte följa med för jag Corddan och Rebecca hade redan reserverat och nu så ville Felicia med och det fannas inga platser brevid oss, och vi vill inte sitta längst fram :( aja...

nu ska jag göra någonting annat..

JAG GLÖMMDE ATT MOLLY FYLLER ÅR DEN 28 JANUARI. fyfan vad dåligt av mig :( (känner mig dum)

180 dagar exakt till turkiet idag, åhh längtar!

hare bra

/ Julia

Kommentarer
Postat av: BONGE

Grattis Niclas :D

2007-01-19 @ 20:19:36
Postat av: Rebecca

jag längtar jävulskt mycket. julia jag älskar dig, så kommer de alltid att vara!

2007-01-19 @ 21:18:12
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0