2 Januari.

Igår hade jag bråttom och hann inte skriva någontng om nyårsafton.
Det var skit segt i början men jätte kul i mitten och skit tråkigt i slutet. Inte precis den nyårsafton jag hade hoppats på.. Menmen, hoppas året blir roligare än själva nyårsafton!  Men jag tycker att 2007 verkar bli ett bra år! Hoppas det håller i sig.

De här året fyller jag 15 och jag ska åka till Turkiet  med Rebecca och hennes familj. Någonting jag har sett fram imot i lite mer i två år nu, och äntligen! ååååh! jag längtar ihjäl mig, 196 dagar!
Och jag får hoppas att det kommer mera roligheter som man inte har räknat med! ;)

Idag skulle jag igentligen vara med Rebecca & Felicia. Men Rebecca svek oss och skulle vara med Gustaf istället. ihhii ^ Men sånt måste man ju såklart också ha tid med! Jag tror väl antagligen att Felicia och jag ska hitta på någoting! ;D

Idag på morgonen kunde inte alls sova länge bara till halv tio, men det berodde nog på att jag inte var uppe så länge igår, sommnade kanske vid halv ett! Jag kollade på Prison Break, det var skit bra. Jag tror att jag missade förra veckans avsnitt, men jag hängde med bra i alla fall! Sen efter det så tyckte inte jag att det fanns nått bra på Tv så jag satte på lilla sjöjunfrun 2 ;D men den orkade jag inte kolla klart på så jag stängde av och så tror jag att jag sommnade ^^ hihi!

På morgonen har jag hjälp mamma med massa prislistor som hon ska skicka till sina kunder, för allt jobb jag har gjort med dom så ska jag få massa saker ur h&m katalogen, välförkänta kläder! hhihi!
Jag tycker dom har skit snygga kläder i katalogen. Har fastnat för mycket som jag vill ha! =)

Nu ska jag klä på mig, jag har inte orkat det ännu..

Sen ska jag måla naglarna och skriva i vad jag ska beställa! =)

Hare bra evrybody!

/ Julia

Avril Lavinge - Keep Holding On   ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0