21 Januari.

hallojsan.

Igår hade vi jätte kul det gick villllt till ;) hhaa! fyfan vad kul! =) Jag och Rebecca lagade middag hemma hos henne för hennes föräldrar var inte hemma! Gott var det! Efter ett tag kom Felicia och Lisa. Jag & Lisa sov hos Felicia. Vi hade jätte mysigt. Men jag vaknade tidigt av att Felicias lillebror lekte utanför, och hade kul! haha, men det gjorde inte så mycket. Efter ett tag så vaknade Lisa & Felicia. Det snöade in på Felicia så det var väl därför hon vaknade! hahaha. Och skylllde på att jag öpnnade fönstret! haha. :P Sen åt vi frulle bulle och efter så gick vi in i hennes rum. Hahaha. Vi myste. :D haha! Sen drog Lisa hem för hon skulle bajjja skor! Efter ett tag gick jag och Felle ut för att möta Niclas för vi skulle hyra film! Men sen så kollade jag fel på klcokan så jag sa att vi inte hann hyra film för att vi inte skulle hinna titta klart, men sen när vi gick hem till Niclas så tittade jag på klockan och såg att den inte alls var så mycket! :P Aja, halv tre kom, familjen och hämtade mig, vi skulle åka till farmor för hon fyller 64 år! Grattis farmor  ♥ Det var trevligt, jag och Nino blev värsta kompisarna. Han brukar vanligtvis vara ganska rädd för mig men nu gillade han mig! hahaha! :D Kom hem för ett tag sen och har precis duschat, känns väldigt skönt! =)

guuuuud så mycket snö det är! Jag hatar snö som jag kanske har sagt. Men nu måste jag medge att det är väldigt vackert med den vista snön som ligger på träden! Hoppas det inte blir massa blasksnö för det är något som inte är lika mysigt. Sen så ÄLSKAR jag att ha snöblosskrig. Alltså det är ju inte så kul att bli mulad och få en snöboll i huvet, men jag älskar att kasta på andra! Men dom måste alltid ge igen, och jag kan inte ens kasta hårt! Fast något jag hatar med snöbollar är när man går hem från skolan, får då är man inte på humör då vill man bara hem och jag blir så sur om någon ska hålla på att kasta snöbollar då! Fyfan vad mycke bråk och sånt det kommer att vara imorgon i skolan, men det är väl antagligen något som hör till vintern/snön.

När jag, Cornelia & Rebecca var på media market på heron i fredags hittade jag en annan mobil som jag vill ha. Åhh, det är sååååå fin! Det är Nokia 7390.  Den rosa! Vill ha, Vill ha! Fast jag ska få en ny mobbe när jag fyller år. Jag fyller år den 25 Mars så alla vet, don´t forget! Viktigt Viktigt.

Idag är det 177 dagar till turkeyy! längtar längtar!

aja jag orkar inte skriva mer.

ses imorgon!

/ Julia

Bästa helgen på länge! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0