22 Januari.

första dagen på vecka 4 år 2007, igentligen är varje dag speciell för den kommer ju aldirg igen. Skolan idag var ganska skön, måndgar är ju inte den jobbigaste dagen. Vi skulle ha haft NO på morgonen med Fima var sjuk, åh det är såå irriterande när man har håltimme på morgonen för då sitter man där i skolan och vet att man skulle ha kunnat ligga hemma i sängen och sovit, men aja inget att hänga läpp för! hihi. Åhh det är så jäkla fint ute nu! All snö på träden och solen som lyser på, det är så vackert! Jag lyckades bli mulad fem gånger idag, men jag älskar att ha snöbollskrig! haha! Jag och Madde mot röset ;) haha! Sen gick jag hem med Lisa och Philip, hoppas Lisa loggar in snart för vi tog massa kort som jag vill lägga in men det lär ju bli imorgon och inte idag. Efter skolan så drack jag soppa, jätte god, det är så gott med något varmt när man är kall. Sen har jag bara latat vid datorn. Efter maten frågade mamma mig om jag och Elin ville gå ut och gå, och gå ut och gå är väl aldirg fel förutom när det rengar! haha. Så det var bara att klä på sig och gå ut! Usch vad kallt det var, men skönt att komma ut! =)

Nu har jag precis duschat..

Och idag har jag även skaffat en bilddagbok. Ni kan ju alltid kolla läget där, det är ju lättare att sätta in bilder där än vad det är på blogg, för här tar det sååå långt tid! haha!

aja.. nu måste jag ge datorn till Elin så hon hinner blogga. =P

Fyfan vilken ful reklam det är idag. Jag vill inte ha jävla reklam! Någon som vet hur man tar bort?!

Idag är det även 176 dagar till turkiet! <3

/ Julia

101351-126

Jag älskar dig    ♥

Kommentarer
Postat av: lising

uppdatera! :D

2007-01-23 @ 16:31:28
Postat av: Julia

jaja tönt, jag ska!!!!!!

2007-01-23 @ 16:56:35
URL: http://juliatennorth.blogg.se
Postat av: hanna

Vad söt :D

2007-01-27 @ 11:55:47
URL: http://hjartahanna.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0