24 Januari.

ååhh gud vad jag älskar onsdagar, även fast det är lång dag och vi går till halv fyra! Det som är bra med onsdagar är att vi typ har en halvtimmes rast mellan alla lektioner, om jag tänker efter så har vi inte så roliga lektioner förutom slöjd och teknik! Sen på EV hade vi gympa, fyfan vad kul det var när vi körde volleyboll eller hur det stavas och sen så skulle Annica hämta bollen för den åkte utanför spelplanen sen när hon kastar den så kastar hon den rakt in i en pelare. Asså det låter inte kul, igentligen var det inte kul men hon såg så jälva rolig ut när hon kastade bollen, typ som att det var helt självklart att den skulle komma till andra sidan, fast det var det igentligen men åååh. Fann vad jag garva! Sen när jag skulle surva så stod läraren Sussane framför mig för Lisa var borta så vi hade henne, sen typ skulle jag surva konstigt asså typ larva mig så jag slog allt vad jag kunde och blollen kom rakt på Sussane! HAHAHAHAHAa, fyfan vad jag & Madde skrattade! men hon sa att det inte gjorde ont så jag kunde förtsätta skratta! HAH. mycket som hände som var kul på gympan. Sen så efter det gick jag och Lisa hem till mig för vi skulle plugga. Vi gjorde klart SO läxan det gick bra! Sen åkte hon hem och jag har precis ätit. Trodde jag skulle gå till Rebecca men så blev det inte. Tror jag går dit lite senare om hon vill?!?! hahaha.

Jag har inte så mycket mer att skriva..

IDAG ÄR DET OC (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L) åååh längtar!!!! Undra vad som händer...

174 dagar kvar till turkiet idag!

jag sätter in lite vinterbilder för jag tycker att det är fint att avsluta inläggen med en eller flera bilder. =)



/ Julia

I miss the old times  ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

klart jag vill att du ska komma!!!!!!!!!;D

2007-01-24 @ 17:59:12
URL: http://rebeccaf.blogg.se
Postat av: Julia

HAha, yeeeey sure ;)

2007-01-24 @ 18:00:04
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0