27 Januari.

Åh jag har inte hunnit blogga på hela dagen. Eller jag har hunnit med jag har inte orkat. Jag gick till Rebecca efter att jag hade duschat vid halv ett typ. Där var även Felicia. Vi gjorde inte så mycket, hade kul tittade på TV och åt potatisbullar. Sen gick jag hem och hämtade mina sovsaker och bytte kläder. Och för ett tag sen har vi precis ätit jätte god och rolig middag. Lisa kommer snart också. Jag, Lisa och Felicia ska sova hos Rebecca. =) Åhh vad kul vi ska ha ikväll. Rebeccas bror åkte för ett tag sen så nu är det ff :D GAAHHAa. Rebeccas mamma och pappa är på en fest i stockholm och dom kommer hem imorgon, så party hela natten och den här kvällen har börjat väldigt bra! =)

nu ska jag dra, inte nörda.

Tråkigt inlägg men sånt är livet.

/ Julia =)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

JAG ÄLSKAR DIG!

2007-01-28 @ 19:14:24
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0