28 Januari.

gårkvällen var jätte trevlig. Men det finns ju vissa saker som inte vad så roliga. Jag hade i alla fall kul! =) Först var det jag, Felicia & Rebecca vi åt middag och hade mys. Sen kom Lisa. Efter ett tag när vi hade sjungt singstar och haft kul. Kom Julia Johansson. =) Sen gick Rebecca ut till Gustaf och jag följde med. Sen gick vi till Joakim, Joel, Dennis & Anders. Dom följde med oss hem till Rebecca, då gick Julia hem. Sen kom Niclas, Philip och Robin. Vi hade väl kul. Sen gick Dennis, Anders, Joel & Gustaf. Och Niclas och dom skulle också sova hos Rebecca. Aja.. orkar inte berätta allt. Men vi hade trevligt. Sommnade vid 4 halv fem och vaknade ett antal gånger under morgonen men jag bestämmde mig för att vakna halv tio och väcka Rebecca. Jag och Rebecca sov i hennes föräldrars rum, åhh vilka sköna sängar och mm inte så sköna täcken, nej det är ju tur ;) (lite Tempan & Foppa humor). Sen låg jag och Rebecca och garvade som fan åt ingenting som vanligt. Efter ett tag gick vi upp och började städa lite. Sen gick jag upp och kollade läget med folket på övervåningen. Men Lisa var inte där. Hon hade tagit sexbussen hem! haha. Sen drog Nille och gänget efter ett tag och jag Felicia & Rebecca åt frulle. Sen åkte Felicia hem och jag duschade och vi hade kul. Sen gick jag hem i kortbraller eftersom vi bor så nära varandra och alla människor som åkte skridskor borde trott att jag var helt dum i huvet om man skulle gå efter deras blickar! hahaha. Äsch skit i dom ;)

När jag kom hem tittade jag på TV. TopDog. Sen kom mamma och pappa hem och mamma frågade om jag ville gå ut och gå med henne. Och det gjorde jag, vi var ute och gick i ungefär en timme, skööönt! =)

När jag kom hem så tittade jag på "offside" med Elin & Michel. Den var rolig och bra tycker jag! =)

Sen var det mat och nu har jag fastnat här vid datorn. Jag har lagt in alla bilder från igår. Vissa var fina och vissa inte. hahahahahahaa.

När mamma och pappa kom hem så ropade mamma, "Julia, har du sagt grattis till Molly?" Och jag tänkte varför skulle jag göra det?! Men sen kom jag på att det var hennes FÖDELSEDAG. Gud vad elak jag kännde mig. Jag rusade ner och kramade och pussade henne grattis. Molly 11 år  ♥  Jag älskar dig! Förlåt att jag glömmde, men du vet ju inte ens själv att du fyller år! haha. sötis Molly!

Idag är det 170 dagar till turkiet. Jag längtar!

101351-137

11- åringen (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0