3 Januari.

jaha, kom hem från Lisa för kanske tio min sedan. Vi har varit i stockholm hela dagen, har hittat mycket saker. Orkar inte en skriva allt! hihi. Men en sak som jag ska skriva är att jag har köpt en brun väska som jag är jätte nöjd med, och ett guldigt halsband från urban outfitters, som jag också är väldigt nöjd med.

Vi åkte hem med Lisas pappa, han släppte av mig och Lisa i södertälje (centrum) för vi hade hört på radion att det hade varit en brand på lidex och typ luna gallerian. Och vi ville kolla läget. Men det var typ avspärrat överallt. Sen så var TV4 och SVT1 där. Vi ville såklart vara med på TV men lyckades inte.
Sen gick vi hem till henne och kollade på nyheterna och skulle kolla om vi var med, men det var vi inte! =P
Sen följde hon med mig till bussen så åkte jag hem. Hållde på att sommna på bussen, är sååå trött!

Nu ska jag ta en dusch det är så skönt att gå och lägga sig nyduschad tycker jag!

Godnatt.

/ Julia

Lisa är min bästa vän  ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag älskar dig!

2007-01-05 @ 22:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0