4 Januari.

kom hem från stan & coop för kanske 20 min sen. Med take på allt som hände igår, alltså branden i lindex och luna gallerian, var typ allt stängt. tråkigt, men gud vad man luckade rök! bläää! Mamma och jag åkte mest in till stan för att boomerang och johnells har rea. Jag hittade en randig skjorta på boomerang som jag är nöjd med :) Sen så fikade vi och åkte till coop och handlade. Fast innan vi handlade gick vi in på kaphal, det ligger precis brevid coop. Jag har aldrig någonsin köpt nått på kaphal asså jag tycker inte om deras kläder dom är så tantiga och ja jag vet inte rikigt hur jag ska förklara. Men typ lite strumpor och sånt kan man ju köpa där! haha, jag ska lägga in bilder på dom sen, för dom var sååå himmmlllans söta! =)
Aja, sen gick vi till coop, jag stod och velade om att köpa hårfärg eller inte, den var hur fin som helst! färgen var typ guldig och den guldiga skulle man ha i hela håret sen så skulle man göra ljusa slingor i det, ååhh det var jätte fint! Men sen så hoppade jag över det.. jag ska gå till hårfrissa istället så jag blir rikigt nöjd!

pratade med rebecca i telen, hon var i stockholm eller dom stod och väntade på tåget för dom skulle åka hem. Hon frågade om jag ville följa med ut och äta. Jag vet inte rikigt vilka som skulle äta, men det låter trevligt =)

skriver mer sen!

/ Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0