6 Januari.

åhhhh jag har värsta lusten att åka till stockholm. Jag vill köpa en klänning, jag vill till stockholm! Men jag vill ju inte dirket åka själv. Jag skcikade ett sms till rebecca och frågade om hon ville, men hon ska säkert göra nått annat eller så orkar hon inte! :( Asså alltid när man ska till stockholm blir det värsta grejen. Det är inte så spec bara sätta sig på tåget och åka liksom ;) Hoppas hoppas hon vill!

Ikväll ska la famillla Karlung komma på middag. Det blir väl trevligt :)

nej nu måste jag ringa rebecca! Vill verkligen dit!

/ Julia

Why...
Do you always do this to me
Why...
You act like this,
Like you just don't care at all..
I need you I need you more and more each day.  ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

åh. jag trodde du skrev "la familjen" på svenska och LA är världens fulaste "ord"!
Sen fattade jag att du skrev på spanska.

2007-01-07 @ 12:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0