7 Januari.

igår hade vi jätte kul. jag, Sandra, elin & sofia spelade idol spelet och vi hade jätte trevligt. Mycket skratt, och jag kom sisit som vanligt! :p hahha. Sen åkte dom hem tidigt för att vara karlungs, typ vid elva. Då satt jag vid datan till typ halv tolv sen gick jag in i mitt rum och kollade på en läskig film på fyran, kommer inte ihåg vad den hette. Men jag var jätte rädd, men efter ett tag så tog jag mig mod och vågade i alla fall gå till toaletten efter och svätta bort smiket och borsta gaddarna. Sen låste jag min dörr för jag var rädd, så sov jag med låst dörr. jag sommnade typ vid tre och vaknade klockan nio :O

Nu är jag hos rebecca och vi ska åka till felicia nu. Sen ska alla äta på terran och sovahos Felle. Det blir no kul :D:D


hejdå

/ julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0