9 Januari.

första dagen i skolan var okej. Eller det var ganska kul att snacka med alla igen. Våran nya SO-lärare var as snäll tycker jag. Hm.. fett äcklig mat i skolan. Jag vet itne varför jag skrev det, antagligen för att jag inte hade så mycket annat att skriva. Imorgon innan epan så ska alla i åttan som vill skriva ett brev till alla lärare varför just man ska få åka till England. Antis och Cornelia har hjälpt mig lite och komma på vad jag sk skriva eftersom Antis "är bäst på det" ;) Hoppas jag blir utvald och får åka till England och bo hos en engelsk familj i en vecka!! ååhhh gud vad kul, skulle bli överlycklig! hoppas kan man ju alltid göra!

Idag har jag varit med Cornelia. Jag är hos henne nu, och hon sitter och försöker prata med mig att jag ska sätta på en låt när hon har tejp på munnnnen så lite svprt att prata!

Men men..

GREY´S ANATOMY IDAG. ;D;D;D

nu ska jag umgås med cordddie lite.


/ Julia

Kommentarer
Postat av: Antonia

är man bäst så är man ;) hah Corddan = emokid!

2007-01-09 @ 18:25:20
URL: http://www.antoniai.blogg.se
Postat av: Julia, RNB ;)

HAHAHA, du är så söt! ja jag vet ;O orka hennes EMO MUSIC. DET ÄR RnB som gäller :D ;)

2007-01-09 @ 18:27:46
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0